Powered By Blogger

צוות צלמים - סטייל צלמים

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

צלם מגנטים לחתונה

צלם מגנטים לחתונה
חתונות כיום הפכו לאירוע המשפחתי המרכזי שסביבו התרגשות עצומה ממש. זוג הבא בברית הנישואין מתחייב כמובן האחד לשני. התחייבויות אחרות של הזוג הן בעבור אירוע מרשים אותו ירצו לתכנן. רובנו מכירים עד כמה תכנון חתונה הפוך להיות עסק שלו יש להקדיש זמן רב. מעבר לרצון לסכם עם נותני שירותים שונים יש ונרצה להוסיף לחתונה טוויסט וגימיק שיעניקו ויוסיפו לאירוע. אחד מהגימיקים הנפוצים כיום הם שירותי צילום של מגנטים לחתונה.
שירותי צילום על מגנטים לחתונה הפכו עבור זוגות רבים כתוספת כוח לצוות הצילום בחתונה עצמה. בנוסף לצלמי הוידיאו וצלמי הסטילס, ישנו צלם מגנטים לחתונה שתפקידו לצלם אורחים רבים בעבור מזכרת על מגנט. יתרונות של צילום מגנטים לחתונה מרחיבים את מאגר התמונות ובכך לתיעוד של אורחים ומוקדים נוספים בחתונה.
תמונות של מגנטים לחתונה לרוב יכילו צילום של אורחים רבים. בין אם מדובר בזמן קבלת הפנים, בזמן הריקודים, בהגשת המנות ואף בזמן שהחתן והכלה מסתובבים בין האורחים. ההתלהבות מהגימיק באה לידי ביטוי לא פעם כשרבים מין האורחים מנסים לאורך האירוע לאתר את צלם המגנטים, זאת בכדי שיזכו למזכרת נעימה מהחתונה.
נושא המגנטים בחתונה הפך כה מוצלח בשל המיידיות שבו. צילום במתכונת זו באירועי חתונה הוא הצילום המפיק את התמונות בו בזמן האירוע. לכל אורך האירוע קיימת עמדה של הצלם אשר מציג עליה מגנטים לחתונה, אותה מאייש אדם נוסף אשר מוריד בלחיצת כפתור את התמונות שצילם בשעה האחרונה ומתחיל במלאכת הדפסתן על גבי משטחי המגנטים. תוך רגעים הופכת עמדה זו, שלרוב מצויה בסמוך לרחבת הריקודים, למוקד עליה לרגל של אורחים רבים אשר נלהבים לקבל מזכרת של תמונה שלפני כמה דקות נלקחה מהם.

אחת הסיבות להצלחת המגנטים לחתונה נעוצה בעובדה שמדובר בפינוק הניתן לאורחים בלא דרישה לתשלום. בעבר באירועי חתונה רבים התבקשנו על ידי אחד מצלמי האירוע לצילום משפחתי או זוגי. בהתחלה הנחנו שמדובר בעוד תמונה שתתווסף לאלבום של החתן והכלה. לא פעם, בעצם יצר לו הצלם בחסות האירוע הזדמנות לרווח כספי. התמונות של אותו צלם שהסתובב בין האורחים היו בעצם תמונות באיכות גבוהה המוצעות למכירה כמזכרת אישית. אורחים רבים בזמנו חשו לכודים בין הרצון בתמונה למול זה שנדרש מהם באירוע חתונה לשלם עבור תמונה, זאת בנוסף שחשו רמייה מצד הצלם שלא טרח לציין שהתמונה אותה הוא מצלם היא בתשלום. את המהפך עשו אותם מגנטים לחתונה. היום לא יעלה על הדעת שבאירוע חתונה יש צלם שידרוש בתשלום, גם אם סמלי, בעבור תמונות אלו. חוסר החשש של האורחים שעבור תמונות אלו יידרשו לשלם מביא אותם לרצות להצטלם ולהיות חלק מאותו גימיק בחתונה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה