Powered By Blogger

צוות צלמים - סטייל צלמים

יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

מגנטים לאירועים-מגנטים למסיבה

מגנטים למסיבה
המסיבה כבר בפתח. אתם מתכננים אותה מזה שנים. בכל פעם שארגנתם את המסיבה הזו או האחרת משהו היה שם חסר. לא ידעתם לשים את האצבע על הדברים ומאידך רציתם בכל זאת להנציח כראוי את המסיבה ושוב משהו התחמק מידיכם. מה עושים? לאחר כל הסיבובים, המחשבות והתהיות, הבנתם כי מדובר למעשה בבחירת מגנטים למסיבה. מגנטים למסיבה, אמרתם לעצמכם, זה מה שיהפוך את המסיבה לבלתי נשכחת.

למגנט את הקהל
הקהל הוא למעשה גולת הכותרת בכל מצב. זה לא משנה היכן מתרחשים הדברים. גם כאשר בוחרים להנציח רגעים במסיבה בלתי נשכחת. מגנטים למסיבה עונים על כל דרישה כזו או אחרת. כמו כל שאר הדברים, מגנטים למסיבה יכולים לתעד את כל האנשים הכי חשובים ויקרים בחייכם. רוב האנשים מצפים למזכרת מאירוע ובפרט שרוצים לשים את הדגש ולגרום לאירוע להפוך בלתי נשכח נוכח כל השאר.האם אפשר למגנט את הקהל? כל אחד שיגיח למסיבה שלכם יצפה לקבל ולו מזכרת קטנה מאותו הערב. האם כולם אוהבים להצטלם? מסתבר שכן. לאורך השנים, הוכיחו המגנטים את הצלחתם נוכח כל השאר. מגנטים למסיבה, לחתונה או לכל דבר אחר הניבו הצלחה וזה בא לידי ביטוי בהשתהותם של האנשים והמתנתם הדרוכה למגנט המוגמר. כמה פעמים נתקלתם באותם האנשים אשר המתינו המתנה דרוכה לאותו מגנט? מה הם מוצאים בו באותו המגנט? היכולת לשמר עוד תמונה מאירוע בלתי נשכח ועוד תמונה מאירוע אחר, עונה על כל התשובות באשר לאותם מגנטים מדהימים.

מגנטים לכל מטרה
לכל אחד בבית יש מגנטים. הם מסמלים תקופה כזו או אחרת ומציינים מצבים בהם זכורים ההתרחשויות הכי מרגשות שהיו אי פעם. אם תגיעו לביתו של אדם כזה או אחר, הוא לבטח יספר לכם על אותה מסיבה שהייתה לפני שנים, למעשה, באמצעות אותם מגנטים למסיבה, הדברים יהיו פשוטים יותר, כשיש לכם תמונה מול העיניים, הכול כמו הופך קל יותר להבנה ותפיסה. תמונה שווה לרוב אלף מילים. ככה זה גם כאשר מדברים על מגנטים באשר הם. בעוד המסיבה רועשת, אנשים מחייכים, האלכוהול ניגר מכל צד וכיוון והדברים כמו לא נגמרים, הופכים מגנטים למסיבה לאטרקציה שלא ניתן לוותר עליה. בסיום המסיבה, החברים הטובים ביותר הולכים עם אותו מגנט הביתה. את המגנט הם מניחים קרוב ללב, זה קורה לרוב במטבח על המקרר, ליד הטלוויזיה או בכל פינה אחרת. המגנט הוא כמו סימן היכר המלווה לאורך כל התהליך והזיכרון אינו פוחת נוכח כל שאר הדברים.

כיצד לרכוש מגנטים מצלמים מוכשרים?

כישרון הוא מעל לכל, צלם טוב הוא גם אחד כזה שיודע להפיק מגנטים ברמה הגבוהה ביותר. כאשר אתם בוחרים איש מקצוע טוב, הוא ידאג להפיק לכם את המגנט הכי איכותי שיש. מטרתו של המגנט להישאר ולהנציח אירוע כזה או אחר למשך תקופה  ארוכה מאוד ולכן איכותו לא פחות חשובה מהצילום עצמו.  אם במגנטים עסקינן, שהרי מגנט עטוף למינציה ישמר את התמונה מלהתקפל, מלהיפגם בתנאי מזג אוויר ירודים וכל השאר. אז על בחירת הצלם כבר דיברנו ומה באשר לבחירת האדם הנכון בעלות הנכונה? אל תתפשרו על הזול ביותר, זו מנטרה הנאמרת בכל נישה ועדיין ממשיכה לתפוס במצב כזה או אחר. הזול ביותר עלול לעלות לכם יקר וזה מתרחש ברוב המקרים. בסיכום דבר, בחירת בעל המקצוע, מוניטין, עלויות סבירות, מוצר ואיכות וכל השאר הם למעשה הנקודות החשובות ביותר שנייה לפני הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר להשגת השירות הרצוי.




בברכה
סטייל צלמים
מגנטים לאירועים | צלם מגנטים | מגנטים למסיבה


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה